lördag 8 april 2017

TA DIG TID ATT LYSSNA PÅ EN PENSIONÄR, KLART BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE

Livet är som en bok, blad blir år.
Var och firade Pelo i går kväll och 2 härliga pensionärer vann mitt hjärta totalt. Bara att ta sig tid att lyssna på delar av deras liv. Han hade varit sjöman & varit typ i hela världen (känns de som) Å historia efter historia, tom händelsr som inte ens frugan visste. Att se hur det lyser i ögonen när han berättar och å breda leende och nära till skratt, kvällen var den trevligaste på länge. Allt detta värmde mitt hjärta enormt. Älskar att höra äldre med livserfarenhet och lyssna  på är en ära. Tittar på detta lyckliga par och de kom en liten känsla över mig, vill åxå åldras med min andra hälft. Min dröm är att få leva tillsammans med mannen/bästa vännen som jag älskar sååå enormt mycke. Underbart, en 84 åring som bär på sååå mycket historia. Kan int anne än att älska dom. Tack för en toppen kväll födelsedags barnet med bihang.



Maria Jonasson Lundmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar